Au pair jaar in Steamboat Springs - Reisverslagen van Annemijn Bakker - WaarBenJij.nu Au pair jaar in Steamboat Springs - Reisverslagen van Annemijn Bakker - WaarBenJij.nu
Au pair jaar in Steamboat Springs

Vanaf 14 juli woon en werk ik voor een jaar in Steamboat Springs, Colorado als een au pair bij de familie Johnson. Steamboat Springs is een ski dorp en in de winter is het hier dan ook super toeristisch en zijn er veel mensen in het dorp om te komen skiën. In de zomer is er ook genoeg te doen, onder meer verschillende meertjes en veel verschillende hiking trails.

Recente Reisverslagen:

22 December 2017

It's the most wonderful time of the year!

09 November 2017

4 months in the USA

19 September 2017

Time flies when you're having fun!

30 Juli 2017

De eerste weken in de USA als een au pair
Annemijn

Welkom op mijn reisblog! Op 10 juli ben ik mijn au pair avontuur gestart en sindsdien woon ik in Steamboat Springs, Colorado. Ik zorg voor 4 kinderen in de leeftijd van 8, 6, 3 jaar en een negen maanden oude baby. Steamboat Springs is een ski stad en in de winter zijn er daarom veel toeristen in de stad. Zomers is het er ook prachtig in de bergen met veel kleine watervallen of hikingtrails. Dus ondanks dat ik 7800km verderop zit, kunnen jullie zo toch een beetje van mijn avonturen mee genieten!

Actief sinds 19 Juli 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8277

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 10 Juli 2018

Au pair jaar in Steamboat Springs

10 Juli 2017 - 14 Juli 2017

Trainingsschool in NY

Landen bezocht: