Trainingsschool in NY - Reisverslagen van Annemijn Bakker - WaarBenJij.nu Trainingsschool in NY - Reisverslagen van Annemijn Bakker - WaarBenJij.nu
Trainingsschool in NY

10 tot 14 juli heb ik doorgebracht op de trainingsschool van Cultural Care. De trainingsschool is in Hempstead, een plaatje op Long Island. Tijdens de trainingsschool krijg je les in het voornamelijk veilig houden van kinderen en meerdere aspecten die komen kijken bij het leven van een au pair. Op 14 juli ben ik vanaf NYC doorgevlogen naar Denver, waar ik ben welkom geheten door mijn hostfamily!

19 Juli 2017

Annemijn

Welkom op mijn reisblog! Op 10 juli ben ik mijn au pair avontuur gestart en sindsdien woon ik in Steamboat Springs, Colorado. Ik zorg voor 4 kinderen in de leeftijd van 8, 6, 3 jaar en een negen maanden oude baby. Steamboat Springs is een ski stad en in de winter zijn er daarom veel toeristen in de stad. Zomers is het er ook prachtig in de bergen met veel kleine watervallen of hikingtrails. Dus ondanks dat ik 7800km verderop zit, kunnen jullie zo toch een beetje van mijn avonturen mee genieten!